زرین پارس زنجان تولید کننده مکنده کاه (کاه جمع کن )

مکنده کاه دستگاهی است برای جمع کردن کاه خرد

زرین پارس زنجان تولید کننده مکنده کاه (کاه جمع کن )

مکنده کاه دستگاهی است برای جمع کردن کاه خرد

زرین پارس زنجان تولید کننده مکنده کاه (کاه جمع کن )

مکنده کاه پشت تراکتوری جدید شهر ادوات زرین پارس با فن بزرگ و پر قدرت برای جمع اوری کاه و غلات و همچنین برای مکش کود حیوانی خشک و کود پاشی نیز مورد استفاده قرار میگیرد . شما با خرید کاه جمع کن (مکنده کاه ) اولا محصول خود را جمع اوری کرده و میتوانید درامد خوبی با اوردن کاه دیگران کسب کنید . سرعت بالای مکنده کاه در انتقال کاه و غلات ان را بسیار مقرون به صرفه مینماید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

لوله خرطومی مکنده کاه:

لوله خرطومی مکنده کاه در واحدهای کشاورزی و دامداری استفاده می شود. این لوله از پی وی سی با کیفیت بالای تقویت شده و ضخیم با فنر فولادی ساخته شده است تا بهترین کارایی را در کاربردهایی مانند مکش کاه، دانه، غلات و سایر ذرات بداشته باشد.

ضخامت و ساختار قوی لوله مکنده برای کاه آن را در محیط هایی مانند زمین های کشاورزی و باغ ها باعث افزایش عمر مفید آن میشود.

با توجه به ساختار قوی لوله خرطومی و کارایی آن در مکش کاه و دانه ها، می توان از آن برای کاربردهای دیگری مانند جارو کردن ذرات ریز چوب، گرد و غبار، و گاهی حتی مکش مایعات مورد استفاده قرار داد. از جمله دیگر کاربردهای لوله خرطومی های مکنده در صنایع دیگر مانند سنگ، شیشه، کاشی سرامیک و چوب میباشد..

رنگ شفاف لوله خرطومی برای مکش کاه باعث می شود داخل لوله مکش به راحتی و در حین کار قابل مشاهده باشد بنابراین در صورت هرگونه اختلال در حین مکش می توان مشکل را حل کرد.

با توجه به کاربرد گسترده و متعدد لوله خرطومی مکنده کاه، باید از مواد با کیفیت بالا در ساخت لوله، جهت محافظت در برابر عوامل مخرب و فرسایشی مانند نفوذ یا ورود مواد شیمیایی و سمی، روغن ها، گازها استفاده کرد، زیرا این مواد کاملا مقاوم هستند و به راحتی با سایش از بین نمیروند.

یکی از مهم ترین مزایای این لوله، علاوه بر استحکام، درجه بالای انعطاف پذیری آن است، بنابراین به راحتی می تواند در جهات مختلف حرکت کند و مکش را آسان تر کند.

علاوه بر کاربرد دستی لوله های مکش کاه، به راحتی می توان از آن به عنوان رابط مکش در ماشین آلات مکانیزه کشاورزی استفاده کرد.

قدرت و عملکرد بالای این لوله در زمان مکش یکی از ویژگی های برجسته لوله خرطومی مکنده کاه است. در هنگام خرید لوله مکش کاه به فروشنده باید تاکید کرد که از لوله خرطومی درخواست شده برای مکش کاه و غلات استفاده می شود، تا از خرید موارد غیر استاندارد جلوگیری شود.

قدرت مکشی که در لوله خرطومی کار می کند تا کاه را جارو کند آنقدر زیاد است که می توان مقدار زیادی کاه، دانه و زباله های کشاورزی را به راحتی در آن مکیده و در مدت کوتاهی خالی کند.

ساختار داخلی و خارج لوله مکش طوری طراحی شده است که شکاف، ترک یا سوراخی بر روی بدن آن وجود ندارد و در هنگام مکش عمل مکش با بالاترین کیفیت انجام می شود، استفاده از لوله خرطومی مکنده کاه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می شود.

در مقایسه با سایر روش های مکش کاه و غلات و غیره، استفاده از لوله های خرطومی برای کاه یکی از روش های بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

امکان نصب ساده و سریع لوله های مکش کاه، کشاورز یا کاربر را قادر می سازد تا لوله خرطومی را در اسرع وقت، بدون نیاز به ابزار یا حتی فرد حرفه ای، بصورت عملی مورد استفاده قرار دهد.

با توجه به ساختار قوی این نوع لوله به راحتی در برابر عواملی مانند سایش، خم شدن، فشار، کشش، برش و موارد دیگر مقاوم است و طول عمر زیادی دارد.

وزن لوله مکش به طور کلی بسیار سبک است،به طوری که می توان آن را به راحتی جابجا کرد و در هر جهت چرخید و می توان به راحتی با آن کار کرد دوباره تاکید می شود که کاربرد و نصب لوله مکش نیاز به مهارت خاص یا قدرت ماهرانه ای ندارد.

همانطور که اشاره شد لوله خرطومی مکنده کاه را می توان در اندازه های مختلف تولید کرد.

طول هر شاخه از لوله مکش 6 متر است.اگر شما نیاز به افزایش طول لوله مکش داشته باشید, به سادگی می توانید دو یا چند لوله برای شلنگ مکش از طریق رابط های استاندارد متصل و  از آنها در هر طول و اندازه ای که میخواهید استفاده کنید.

البته اگر طول استفاده از لوله مکش کمتر از 20 فوت باشد به راحتی می توان آن را با ساده ترین ابزار برش داد.

بنابراین با اطمینان میتوان گفت استفاده از لوله های خرطومی مکنده کاه یکی از رایج ترین انواع لوله مکش با توجه به ویژگی ها و مزایای اعلام شده است، که کاربرد گسترده ای نیز در زمینه های دیگر دارد.

 

لوله خرطومی را می توان قسمتی از دستگاه دانست که درصد خراب شدن آن نسبت به سایر اجزا بیشتر است اما نگران نباشید به راحتی  می توان با مراجعه به تکنسین مخصوص مشکل آن را برطرف کرده و از آن استفاده کنید.

عملکرد دستگاه مکنده کاه در حین فرآیند تخلیه

در ساز و کار طراحی شده در دستگاه های جدید، یک جفت نوار نقاله ی حلزونی در پایین مخزن نصب می شود که شکل زاویه ای پایین مخزن را به سمت این پیچ و مهره ها هدایت می کند. پیچ هایی که در جهت مخالف می چرخند، ماده را به سمت شفت زهکشی نصب شده در پایین مخزن هدایت می کنند.

سپس از طریق مکانیزم پیش بینی شده بر روی فن، دریچه های ورودی و خروجی فن تغییر می کند به طوری که هوا از محیط از دریچه ورودی مکیده می شود و از طریق دریچه خروجی و لوله های قرار داده شده در انتهای این شیر، هوای فشرده وارد می شود. فشار هوا مواد را از مخزن خارج می کند و به این ترتیب می توان مواد را به مکان های دورتر از دستگاه منتقل کرد.

همچنین پره های چنگکی چرخان در داخل مخزن تعبیه شده اند تا کاه های متراکم را از هم جدا کنند و هوای خارج شده به راحتی می تواند مواد را دفع کند.

تفاوت دستگاه های قدیمی و جدید:

در سیستم دستگاه های قبلی جمع آوری کاه از زمین ،یک درام چنگک بار روی زمین می غلتد و کاه را در حین چرخش به ورودی فن سانتریفیوژ هدایت می کند (مانند جارو دستی)، و سپس یک فن پرسرعت کاه را از طریق کانال خروجی به طرف مخزن دستگاه هدایت میکند.

پودر کردن برخی از کاه ها به دلیل ضربه مستقیم به پره های فن یکی از مشکلات است. همچنین با توجه به این که در حال حاضر موادی مانند خاک، شن، و گاهی سنگ های ریز و درشت بین کاه و ساقه های روی زمین وجود دارد، برخورد این مواد با پروانه فن باعث سایش و پاره شدن تجهیزات فن خواهد شد. که در مدت کوتاهی باعث کاهش طول عمر تجهیزات فن میشود که یکی دیگر از مشکلات این دستگاه ها به شمار میرود.

اما در دستگاه های جدید فرایند جمع آوری و ذخیره مواد در مخزن ماشین، به فرایند خالی کردن مواد ذخیره شده به نقطه مورد نظر و همچنین فرایند جمع آوری و ذخیره سازی مواد در مخزن ماشین و نیز جمع آوری مواد از زمین، از طریق مکش یک فن سانتریفیوژ پر قدرت انجام می گیرد.

در دستگاه های جدید برای حل مشکلات سایش مدار فن و پودر شدن کاه، مخزن ذخیره سازی مواد بین لوله مکش از زمین و فن به عنوان فیلترهای مناسب برای جلوگیری از مکش مواد قرار دارد تا از ورود مواد اضافی به داخل فن جلوگیری کرده و ماده قبل از ورود به فن در مخزن ذخیره شود و هوای مکیده شده از طریق خروجی فن به محیط منتقل می شود.

به این ترتیب هیچ تماسی بین ماده مکیده شده یعنی کاه و مواد ساینده و تجهیزات فن وجود ندارد که عمر فن را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. لوله خرطومی انعطاف پذیر به دریچه ورودی مخزن متصل است و دریچه آن با استفاده از اهرم باز و بسته می شود. این شیر یا دریچه به دلیل این که با لاستیک آب بندی شده است، کاملا غیر قابل نفوذ است.

این لوله امکان مکش آسان مواد اطراف دستگاه و جمع آوری هوای داخل مخزن را از طریق کانال جامعی که نصب و به داخل مخزن جوشکاری شده است، فراهم می کند.

همچنین برای افزایش بازده مکش هوا، این کانال بر روی سقف قرار می گیرد که طول آن حداکثر طول مخزن را پوشش می دهد. همچنین کل دهانه این کانال توسط فیلتر مناسب محافظت می شود.

در گذشته حتی در ماشین های مکش کاه مشابهی که قبلاً تولید می شدند، هیچ مکانیزم بسته بندی در کیسه های ذخیره سازی کاه وجود نداشت و در انبار، تریلر یا روی زمین ذخیره می شد و این کار با قدرت انسان بر روی چهار شاخ انجام می شد.

باید توجه کنید که هر وسیله  ای نیاز به سرویس شدن دارد تا عمر آن بیشتر شود و اگر به دستگاه مکنده کاه نیز رسیدگی نشود ممکن است عمر آن کاهش پیدا کند و کارایی کمتری  نسبت به گذشته داشته باشد.

عوامل مؤثر بر قیمت دستگاه مکنده کاه:

قیمت یک دستگاه مکنده کاه به عوامل متعددی بستگی دارد که از آن جمله می توان به نام کشور تولیدکننده دستگاه، برند تولیدکننده، حجم خریدها، دوره هر خرید و… اشاره کرد.

قابل ذکر است که قیمت دستگاه  مکنده کاه نو و دست دوم متفاوت است و برای خرید یک مکنده کاه با اجزای سالم و کار آمد باید دقت فراوانی داشت.

به طور کلی قیمت دستگاه نو و دست دوم تفاوت زیادی ندارد و اگر قصد خرید دستگاهی دست دوم را دارید بهتر است مقداری به بودجه خود اضافه کنید و وسیله مکنده متناسب با نیاز خود را به صورت کاملا نو خریداری کنید.

 

لازم است بدانید که قیمت دستگاه ها متفاوت است و با توجه به نوسان قیمت ممکن است تفاوت قیمت جزئی وجود داشته باشد و به طور کلی به دلیل وجود مدل های متفاوت بازه های مختلفی برای قیمت دستگاه وجود دارد و لازم است که یک به یک مورد بررسی قرار بگیرند تا بهترین انتخاب برای شما عزیزان صورت بگیرد.

برای انتخاب بهترین و با صرفه ترین گزینه و انتخاب بهترین دستگاه مکنده کاه با توجه به نیاز خود ، همین حالا می توانید از مشاوران ما کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و خریدی مطمئن و آسان داشته باشید.

 

سرعت جمع آوری مکنده کاه

ساخت مکنده کاه

قیمت مکنده کاه

قیمت دستگاه مکنده کاه همدان

قیمت مکنده کاه بنزینی

قیمت دستگاه مکنده کاه زرین پارس

مکنده کاه تبریز

مکنده کاه دست دوم

مشخصات قیمت و خرید دستگاه مکنده کاه پشت تراکتوری

مکنده کاه شهر ادوات زرین پارس زنجان خدابنده لو

آگهی فروش دستگاه مکنده کاه در اصفهان

ساخت دستگاه مکنده و حمل کاه توسط سازندگان ادوات کشاورزی

مزایده یک دستگاه مکنده کاه مکانیکی مخصوص پشت تراکتور

دستگاه مکنده کاه کیسه زن و تریلی زن تراکتوری Straw Loader

مکنده کاه نو نو

مکنده کاه کاه کش

مکنده مکانیزه کاه

مکنده کاه ساخت تبریز

مکنده کاه پشت تراکتوری

حمل کاه با دستگاه مکنده

مکنده کاه یا کاه جمع کن

مکنده تراکتوری کاه جمع کن

حمل کاه به انبار با مکنده

خرید مکنده کاه نو و کارکرده

دستگاه مکنده موتوردار کاه و غیره

دستگاه مکنده کاه و غلات پشت تراکتوری و برقی

مکنده کاه چیست؟

دستگاه مکنده کاه

دستگاه کاه جمع کن

مشخصات فنی دستگاه مکنده کاه

دستگاه مکنده کاه پشت تراکتوری

دستگاه مکنده کاه یا کاه جمع کن پشت تراکتوری

مکنده کاه

قیمت مکنده

مکنده کاه مخزن دار

مکنده کاه زرین پارس

ادوات کشاورزی زرین پارس زنجان

دستگاه مکنده کاه با صدای کمی کار میکند

دستگاه مکنده کاه چیست؟

لیست قیمت دستگاه مکنده کاه

مشخصات فنی دستگاه کاه جمع کن (مکنده کاه)

مکنده کاه تریلی زن پشت تراکتوری

مکنده کاه کیسه زن – تریلی زن پشت تراکتوری

دستگاه مکنده کاه کیسه زن_تریلی زن پشت تراکتوری مدل SL 902

 

 
نمایش کمتر
  • سعید بیگدلی